Kamis, 11 November 2010

Siri Politetek

Salam,

Berikut ialah himpunan siri2 politik aku.

Di dalm politik, aku adalh orang yg berkecuali.

Definasi "berkecuali" aku ialah....

"Semua orang salah KECUALI AKU"


Aku bukan ahli PAS. Tapi bagi aku PAS lah the best among the worst. Tapi banyak Ustad2 old skool yg saiko di dalm parti tu, yang buat aku rimas tu. Penyokong pon bole tolong chill skit dak? Jgn kamnpung sangat.

Tapi aku bukan penyokong komponen Pakatan Rakyat yg lain. Bagi aku DAPs are racist motherfuckers dan PKR adalh parti haprak Anwar-Lovers UMNO celup.

The worst among the worst adalah tak lain dan tak bukan UMNO. Bagi aku penyokong UMNO patut tranplant otak diaorang kat buntut lembu. Sia2 Allah bagi otak.

Everybody please use your brain. Don't just folllow buta apa TV kata, paper kata, mak bapak kau kata or apa yang aku kata kat blog ni.

Kalau kau rasa aku salah, please enlighten me!

So, read and weep.

Sekian, mekasey, wassalam.
________________________

TAK ABIS LAGI BAGI SEMUA LINK.....NANTI AKU SAMBUNG PELAN2

1. Pekan Pasumno Abstract gaban!
2. UMNO sebenarnya takut gila kat PAS
3. Terburai DI Manek Urai
4. Merdeka taik Kucing Hapa??
5. Tabung Bantuan Perubatan Kementerian Kesihatan is Shit
6. Part2 Tabung Bantuan Perubatan
7. Part 3
8. Bagan Pinang Di Belah Dua
9. BN adalah BUNTUT NEGARA


Bla..
bla...
bla...

Mengalas batu di Sapi
Wali Allah vs Tok Guru
Dear JOHOR: Stop fucking selling Raw water to Singapore

Comments :

0 komentar to “Siri Politetek”

Posting Komentar

 

Copyright © 2009 by Amoi News

Template by Blogger Templates | Powered by Blogger